• O Turizmariumu
  • Uslovi korišćenja
  • Kontakt
info@turizmarium.ogledalo.rs
Turizmarium
Advertisement
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
  • EnglishEnglish
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
Turizmarium
No Result
View All Result

Srbija na kulturnoj mapi sveta

Nina Kovačević by Nina Kovačević
25 јула, 2019
in Vesti
0
Share on FacebookShare on Twitter

Srbija, kao turistička destinacija, njena kulturna dobra, ali i savremeni umetnički pokreti našla su se nedavno u žiži svetske javnosti.

Naša zemlja je, po prvi put, u konkurenciji za najbolju lokaciju za snimanje reklama u Los Anđelesu. Nominacije za najbolje lokacije za snimanje filmova, TV serija i reklama, a koje dodeljuje svetska asocijacija menadžera lokacija (LMGI – Location Managers Guild International) zvanično su objavljene 19. jula 2019. godine. Srbija se na ovoj listi našla zahvaljujući reklami ,,Organska hrana za sve“, koju je za nemački brend Penny, uradila beogradska produkcijska kuća Emote. Reklama je snimana u samom srcu Beograda i prikazuje kadrove Terazija, Uzun Mirkove ulice, starog železničkog mosta i novobeogradskih blokova. Srbija je tako stala rame uz rame sa Islandom (kampanja brenda Huawei), Turskom (reklame Nacionalne Geografije i South India Bank-a), kao i brendom Nike, čija se reklama našla u konkurenciji i za prestižnu nagradu Emi.

Nedavno je britanski BBC srpsku prestonicu uvrstio među pet najkreativnijih gradova sveta, nazvavši ga centrom savremene umetnosti u Evropi. Beograd je, kako se ističe, prava destinacija za ljubitelje brutalističke arhitekture, ali i mesto gde se galerije sve više fokusiraju na novu umetnost koja se stvara u Srbiji. Najavljena je i izložba Marine Abramović, koja će od septembra do januara biti dostupna u Muzeju savremene umetnosti.

Takođe, italijanski umetnički magazin Juliet je u fokus stavio rad savremenih srpskih umetnika poput Perice Donkova, Nine Todorović, Marije Dragojlović, Srđana Apostolovića, Vladimira i Milice Perić.

Pominjanje Srbije i njene prestonice, u ovakvom kontekstu, od strane svetskih medija i stručnjaka iz oblasti kulture, je od izuzetne važnosti za promociju turističkog i kreativnog imidža zemlje, kao i promenu percepcije Srbije kao turističke destinacije. U istraživanjima, koje je Turistička organizacija Srbije sprovela tokom 2018. Godine, o stavovima i navikama inostranih turista, preko 32% ispitanika navelo je kulturno-istorijsko nasleđe kao motiv za posetu Srbije i Beograda.

Foto: Turizmarium

Tags: Beogradkreativnostkulturna dobraKulturna mapa svetakulturno-istorijsko nasleđenajbolja lokacija za snimanje reklamaOrganska hrana za sveprodukcijska kuća EmoteSrbijaturizamumetnost
Previous Post

Hilton - hotel sa "zelenim ključem"

Next Post

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Nina Kovačević

Nina Kovačević

Related Posts

Jumeirah Group i Incode najavili strateško partnerstvo u cilju oblikovanja ugostiteljskih iskustava budućnosti
Vesti

Jumeirah Group i Incode najavili strateško partnerstvo u cilju oblikovanja ugostiteljskih iskustava budućnosti

13 маја, 2022
Turski specijaliteti obeleželi 94. dodelu Oskara
Vesti

Turski specijaliteti obeleželi 94. dodelu Oskara

31 марта, 2022
Mogućnosti investiranja u turizmu istočne Srbije predstavljene u Nišu
Vesti

Mogućnosti investiranja u turizmu istočne Srbije predstavljene u Nišu

11 марта, 2022
HERE mapira Srbiju u 3D
Vesti

HERE mapira Srbiju u 3D

11 марта, 2022
Kompanija Flydubai beleži rast profita na bazi snažnih osnova poslovanja i rastuće tražnje
Vesti

Kompanija Flydubai beleži rast profita na bazi snažnih osnova poslovanja i rastuće tražnje

8 марта, 2022
Evropska prestonica kulture poziva mlade umetnike
Događaji

Evropska prestonica kulture poziva mlade umetnike

2 марта, 2022
Next Post
Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Оставите одговор Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Jumeirah Group i Incode najavili strateško partnerstvo u cilju oblikovanja ugostiteljskih iskustava budućnosti

Jumeirah Group i Incode najavili strateško partnerstvo u cilju oblikovanja ugostiteljskih iskustava budućnosti

13 маја, 2022
GFI Software i Zebra Systems: Studija slučajaMotor Yacht Lotus

GFI Software i Zebra Systems: Studija slučaja
Motor Yacht Lotus

26 априла, 2022
April na Kopaoniku

April na Kopaoniku

20 априла, 2022

Kalendar događaja

<< мај 2022 >>
пусчпсн
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Turizmarium

© 2020

Navigate Site

  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

Follow Us

No Result
View All Result
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

© 2020

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In