• O Turizmariumu
  • Uslovi korišćenja
  • Kontakt
info@turizmarium.ogledalo.rs
Turizmarium
Advertisement
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
No Result
View All Result
  • EnglishEnglish
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
No Result
View All Result
Turizmarium
No Result
View All Result

Srbija na kulturnoj mapi sveta

Nina Kovačević by Nina Kovačević
25 јула, 2019
in Vesti
0
Share on FacebookShare on Twitter

Srbija, kao turistička destinacija, njena kulturna dobra, ali i savremeni umetnički pokreti našla su se nedavno u žiži svetske javnosti.

Naša zemlja je, po prvi put, u konkurenciji za najbolju lokaciju za snimanje reklama u Los Anđelesu. Nominacije za najbolje lokacije za snimanje filmova, TV serija i reklama, a koje dodeljuje svetska asocijacija menadžera lokacija (LMGI – Location Managers Guild International) zvanično su objavljene 19. jula 2019. godine. Srbija se na ovoj listi našla zahvaljujući reklami ,,Organska hrana za sve“, koju je za nemački brend Penny, uradila beogradska produkcijska kuća Emote. Reklama je snimana u samom srcu Beograda i prikazuje kadrove Terazija, Uzun Mirkove ulice, starog železničkog mosta i novobeogradskih blokova. Srbija je tako stala rame uz rame sa Islandom (kampanja brenda Huawei), Turskom (reklame Nacionalne Geografije i South India Bank-a), kao i brendom Nike, čija se reklama našla u konkurenciji i za prestižnu nagradu Emi.

Nedavno je britanski BBC srpsku prestonicu uvrstio među pet najkreativnijih gradova sveta, nazvavši ga centrom savremene umetnosti u Evropi. Beograd je, kako se ističe, prava destinacija za ljubitelje brutalističke arhitekture, ali i mesto gde se galerije sve više fokusiraju na novu umetnost koja se stvara u Srbiji. Najavljena je i izložba Marine Abramović, koja će od septembra do januara biti dostupna u Muzeju savremene umetnosti.

Takođe, italijanski umetnički magazin Juliet je u fokus stavio rad savremenih srpskih umetnika poput Perice Donkova, Nine Todorović, Marije Dragojlović, Srđana Apostolovića, Vladimira i Milice Perić.

Pominjanje Srbije i njene prestonice, u ovakvom kontekstu, od strane svetskih medija i stručnjaka iz oblasti kulture, je od izuzetne važnosti za promociju turističkog i kreativnog imidža zemlje, kao i promenu percepcije Srbije kao turističke destinacije. U istraživanjima, koje je Turistička organizacija Srbije sprovela tokom 2018. Godine, o stavovima i navikama inostranih turista, preko 32% ispitanika navelo je kulturno-istorijsko nasleđe kao motiv za posetu Srbije i Beograda.

Foto: Turizmarium

Tags: Beogradkreativnostkulturna dobraKulturna mapa svetakulturno-istorijsko nasleđenajbolja lokacija za snimanje reklamaOrganska hrana za sveprodukcijska kuća EmoteSrbijaturizamumetnost
Previous Post

Hilton - hotel sa "zelenim ključem"

Next Post

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Nina Kovačević

Nina Kovačević

Related Posts

Međunarodni dan planina
Održivi razvoj

Međunarodni dan planina

11 децембра, 2020
EU sredstva za rekonstrukciju tvrđave Fetislam u Kladovu
Vesti

EU sredstva za rekonstrukciju tvrđave Fetislam u Kladovu

11 децембра, 2020
Studentsko takmičenje GoGreen – smele ideje o održivoj budućnosti
Održivi razvoj

Studentsko takmičenje GoGreen – smele ideje o održivoj budućnosti

30 октобра, 2020
Otvoren filmski konkurs za  Green Fest 2020
Vesti

Otvoren filmski konkurs za Green Fest 2020

17 јуна, 2020
„Vojvodina četiri godišnja doba“
Vesti

„Vojvodina četiri godišnja doba“

9 јуна, 2020
Održan sastanak turističkih agencija povodom turističke sezone „Leto 2020“ i svih aktuelnih tema vezanih za poslovanje ovog privrednog sektora u vanrednim okolnostima izazvanim korona virusom
Vesti

Održan sastanak turističkih agencija povodom turističke sezone „Leto 2020“ i svih aktuelnih tema vezanih za poslovanje ovog privrednog sektora u vanrednim okolnostima izazvanim korona virusom

25 маја, 2020
Next Post
Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Оставите одговор Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Bol u leđima kao “bolest” današnjice

Bol u leđima kao “bolest” današnjice

21 фебруара, 2021
Iskustvo Japana za zelenu budućnost Srbije

Iskustvo Japana za zelenu budućnost Srbije

10 фебруара, 2021
“Dvorci Srbije – zaštita kulturne baštine“  – onlajn konferencija

“Dvorci Srbije – zaštita kulturne baštine“ – onlajn konferencija

6 фебруара, 2021

Kalendar događaja

<< феб 2021 >>
пусчпсн
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
1 2 3 4 5 6 7
Turizmarium

© 2020

Navigate Site

  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech

Follow Us

No Result
View All Result
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech

© 2020

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In