Pod sloganom „KAD JE ODMOR NIJE TEŠKO“ na Beogradskom sajmu će od 23. do 26. februara 2023. godine biti održana tradicionalna turistička smotra celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta – 44. Međunarodni sajam turizma i 18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA.
Zemlja partner Sajma turizma 2023. je Narodna Republika Kina, sa kojom Srbija ima izvanredne partnerske odnose u privredi, kulturi i drugim oblastima. Ovogodišnji sajam biće prilika da se, uz pomoć i veliku podršku Ministarstva za turizam i omladinu Republike Srbije, unapredi turistička razmena, da se domaći turisti upoznaju sa mogućnostima da posete zemlju bogate istorije i nasleđa, ali i da se kineski turisti vrate na prvo mesto, kada su u pitanju dolasci stranih gostiju u Srbiju. Kao poseban događaj na Sajmu turizma planiran je i B2B susret sa predstavnicima iz Kine u koordinaciji sa Privrednom komorom Srbije.
Posetioce sajma i ove godine u halama 1, 1A i 4 Beogradskog sajma očekuje veliki broj popularnih svetskih destinacija sa sve raznovrsnijom turističkom ponudom, autentičnim smeštajnim kapacitetima prilagođenim savremenim turistima. Tradicionalno, na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori.
Destinacije kontinuirano prisutne na sajmu i omiljene kod domaćih turista biće tu i ove godine: Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kipar, Severna Makedonija… kao i prošlogodišnji učesnici – ostrvske destinacije Maldivi, Sao Tome & Principe. Premijerno će se ove godine na Sajmu turizma predstaviti: Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna
Gvineja i Namibija.
Iako je najveći deo organizacije i priprema sajma u završnoj fazi, još uvek nije kasno da izlagači prijave učešće, a poslovni posetioci uključe u B2B poslovni program i prijavom i predsajamskom komunikacijom među učesnicima unapred organizuju svoje poslovne susrete i povežu se sa poslovnim partnerima. Realizovan u saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, B2B poslovni portal putem izuzetno aktivne B2B platforme već godinama uspešno povezuje izlagače, posetioce i sve druge korisnike turističkih usluga.
Već u predsajamskom periodu B2B sastanke su najavili poslovni posetioci (buyeri) iz Španije, Švajcarske, Grčke, Mađarske, Bugarske, Bosne i Hercegovine, Albanije. Očekuje se da će uz koordinaciju Privredne komore Srbije među najaktivnijim učesnicima B2B sastanaka biti predstavnici Narodne Republike Kine, ovogodišnje zemlje partnera i afričkih zemalja koje prvi put učestvuju na Sajmu turizma.
Srbija će svoje turističke adute predstaviti u hali 4 Beogradskog sajma kroz autentične nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB), kao i učešće mnogobrojnih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova Srbije.
One koji odmor planiraju da provedu u Srbiji obradovaće bogata ponuda koju predstavlja TOS, a listi mesta koje se ne smeju zaobići naći će se brojni gradovi i banje. Mirise i ukuse dočaraće gastronomskim specijalitetima, Srbiju koja ubrzava puls brojnim destinacajama za avanturiste, dok će talasima Dunava pozvati sve turiste na plovidbu od Vojvodine do Golupca.
Ovaj veliki sajamski događaj namenjen je profesionalcima iz svih sektora turističko-ugostiteljske privrede. Kao i do sada, paralelno sa Sajmom turizma na Beogradskom sajmu će se odvijati i 18. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA, koji će prikazati najsavremeniju opremu za hotelske i ugostiteljske objekte.
Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-OPREMA:
ČET – SUB, 23 – 25. februar: 10:00 – 19:00
NED, 26. februar 10:00 – 18:00
Ulaznice:
Cena pojedinačne ulaznice je 450 RSD
Grupna ulaznica (minimum osam osoba): 300 RSD
Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 3.000 RSD
Parking: 200 RSD po satu
Naslovna fotografija: piviso, Pixabay