Action Global Communications, integrisana međunarodna komunikaciona mreža koja se proteže na tri kontinenta sada proširuje aktivnosti na polju putovanja i pojačava raznolikost svoje ponude pokretanjem ogranka Action Travel, a sve u cilju pomoći brendovima iz oblasti putovanja za saniranje posledica od KOVIDA 19.
Tim eksperata iz oblasti putovanja u Action Travel čije je sedište u Moskvi, nudiće na raznim tržištima stratešku komunikaciju za industriju putovanja, koristeći i nadopunjujući 50 godina dugu ekspertizu agencije na polju marketinških komunikacija u promociji putovanja, turizma i destinacija.
„Industrija putovanja je tokom pandemije bila izložena radikalnim i do sada nezabeleženim promenama. To je neizbežno dovelo do značajnih promena u potrebama klijenata, ubrzavajući potrebu za još targetiranijim, sofisticiranijim i savremenijim marketinškim strategijama i uslugama“, rekla je ovim povodom direktorka regionalne kancelarije Action Rusija Lina Šurkevič (Shurkevich). „Pokretanje Action Travel će dodatno proširiti našu ekspertizu u komunikacijama u oblasti putovanja, dok se prilagođavamo promenljivom okruženju, nudeći nove, evoluirajuće i sve više po meri komunikacijske usluge za klijente iz industrije putovanja i turizma.“
Novi brend Action Travel će klijentima nuditi usluge zastupanja, trade marketinga, press marketinga, consumer marketinga i MICE, uz široku paletu usluga za digital, društvene mreže i produkciju, uz podršku digital tima. Odluka da se sedište Action Travel nađe baš u Moskvi je doneta na osnovu povećanog interesovanja ruskih turista za globalna putovanja i turizam. Ne samo da je Rusija najveća zemlja, koja se prostire na dva kontinenta, već su zahtevi ruskih putnika evoluirali, a želja brendova je da to obezbede i da budu u stanju da to omoguće. Tim koji vodi Action Travel je u ovoj materiji već više od dve decenije i nosi sa sobom različite, ali jedinstvene veštine.
Agencija trenutno pruža usluge strateškog komuniciranja i obezbeđuje marketinška rešenja po meri nekim od najrenomiranijih svetskih brendova u oblasti putovanja i turizma, avijacije i hotelijerstva, kao što su Vietnam Airlines i Etihad Airways, Uprava za turizam Monaka, Visit Dubai, Turistička organizacija Singapura i Kanika hoteli i rezorti. Action Global Communications je uslugu strateških komunikacija za British Airways pružala punih 48 godina.
Komunikacijski eksperti Action Travel-a koriste bliske poslovne veze sa međunarodnim putničkim agencijama i asocijacijama tur operatora, kao i pristup velikom broju influensera, sveobuhvatan pristup globalnim i lokalnim podacima iz oblasti putovanja, ali i lokalne uvide iz svake zemlje u kojoj mreža posluje, pažljivo prateći nove trendove i fine razlike u ovoj industriji na svakom tržištu.
„Kao agencija koja se ponosi inovacijama i stvaranjem novih značajnih veza za naše klijente i njihovu publiku, kontinuirano diverzifikujemo ponudu i prihvatamo promene“, rekao je generalni direktor Action Global Communications Kris Hristodulu (Chris Christodoulou). „Iako su industrija putovanja i turizam morali da naprave značajnu promenu u poslednjih godinu dana, divimo se fleksibilnosti brendova, koji očekuju strateško i kreativno razmišljanje. Turistička industrija će se vratiti snažnija, jer većina nas smo doživotni putnici kojima putovanja zaista nedostaju. Neki to nazivaju novim terminom „osvetničko putovanje“, a mi želimo da pomognemo našim klijentima da budu spremni za to.“
Za više informacija o Action Travel posetite, https://actiontravel.io/.