Crowne Plaza Beograd uz aplikaciju Therefore sistema za dokumente kompanije Canon, digitalizovala najznačajnije poslovne procese
Hotel Crowne Plaza Beograd je ustanovio temeljan i kompleksan sistem kontrole poslovanja i izveštavanja, kojim je upravljano standardnim operativnim metodama do samog otvaranja hotela 2013. godine. Zadaci su obuhvatali štampanje, skeniranje i korišćenje različitih sistema dopune i obrade podataka koji nisu bili međusobno povezani. Za manje od godinu dana, tim hotela Crowne Plaza uspeo je da potpuno transformiše tri sveobuhvatna poslovna procesa, i to pomoću digitalne podrške partnera, slovenačke kompanije HC Center koja je akreditovani partner kompanije Canon i aplikacije Therefore, sistema za dokumente kompanije Canon.
Izazovi rada u hotelijerstvu su mnogobrojni i sa sobom nose nepredvidive scenarije, poput činjenice da različita hotelska odeljenja svakodnevno šalju izveštaje o kupovinama, investicijama i internoj kontroli ili da štampani izveštaji imaju složenu putanju kretanja u deljenjima, pri čemu se operativnost obrade produžava i komplikuje.
Zajedničkom analizom sa službom finansija i IT službom u hotelu Crowne Plaza Beograd, kao osnovni zadatak za kompaniju HC Center prepoznata je potreba za povećanjem efikasnosti i produktivnosti i smanjenje suvišnih koraka u dnevnom radu zaposlenih. Time je eliminisana potreba za aktivnošću zaposlenih na pratećim poslovima, kao što su štampanje, potpisivanje i distribucija dokumenata.
Pozitivan efekat je da su tri važna procesa – kupovina, upravljanje budžetom i interna kontrola zahtevala su od zaposlenih mnogo vremena, a nepotrebna odlaganja uzrokovala je i činjenica da je otiske trebalo pronalaziti u arhivi.
Digitalno rešenje koje je postavljeno u saradnji sa slovenačkom kompanijom HC Center i aplikacijom Therefore, sistema za dokumente kompanije Canon, trenutno je optimizovalo sledeće tri oblasti važne za svakodnevno poslovanje hotela: Zahtev za nabavku (Purchase Order (PO), CapEx -Kapitalni izdaci (Capital Expenditure) i Kontrolna samoprocena – Control Self-Assessment (CSA). Tako se ovaj, najveći hotel u Beogradu našao među nekoliko hotela u Evropi koju su mnogo poslovnih procesa doveli do nivoa kompletne digitalizacije.
“Glavne prednosti sistema za dokumente Canon Therefore su: ušteda vremena, efikasnost i postignuta transparentnost. Svaki dokument možete pronaći u bilo kom trenutku, prateći njegovu putanju među potpisnicima, i brzo ga dobaviti iz arhive radi interne revizije. Produktivnost je povećana. Finansijska služba je prezadovoljna!”, rekao je Goran Radisavljević, Rukovodilac IT odeljenja, Crowne Plaza Beograd.
Više informacija pogledajte na: https://www.canon.rs/business/insights/case-studies/crowne-plaza-case-study/