Augmented reality aplikacija dočarava nastanak čuvenog viskija, vodi kroz destileriju i upoznaje sa likom samog Jack Daniela
Jack Daniel’s Tennessee Whiskey osmislio je jedinstvenu Augmented Reality (AR) aplikaciju koja ljubitelje viskija vodi na virtuelno putovanje kroz istoriju i proizvodnju ovog čuvenog pića. Nakon što potrošači preuzmu aplikaciju, mogu usmeriti telefone u bilo koju bocu Jacka, čime otkrivaju svet animiranih priča o nasleđu dužem od 150 godina.
Ovo virtuelno iskustvo je podeljeno u tri dela, a svaki je dizajniran na osnovu ručno rađenih modela. Prvo iskustvo pretvara prednju etiketu boce u minijaturnu verziju destilerije. Drugi segment omogućava upoznavanje sa procesom proizvodnje viskija, a treći sadrži priče o samom Jack Danielu.
„U današnjem svetu je važno da dopremo do ljubitelja viskija, gde god se oni nalazili. To podrazumeva deljenje sadržaja koji je jedinstven, zanimljiv i relevantan kroz mnoštvo digitalnih medija. Ovo novo iskustvo AR-a podiže našu priču o brendu na novi nivo”, rekao je Jeff Cole, direktor modernih medija za Jack Daniel’s.
Jack Daniel’s je radi stvaranja ove aplikacije stupio u saradnju sa Tacticom, kompanijom sa sedištem u San Franciscu, koja je specijalizovana za proizvodnju virtuelnih iskustava.
Augmented reality (Proširena stvarnost) je u uzbudljivoj fazi, a nova tehnologija i tehnike pomeraju granice onoga što je moguće. Jack Daniel’s AR aplikacija sadrži tehnologiju koja postavlja najviše standarde kreativnog pripovedanja. Iskustva stečena na Jack Daniel’s aplikaciji pomoći će u osvajanju novih znanja o razvoju AR aplikacija za različite brendove i industrije“, rekao je Peter Oberdorfer, predsednik Tactica.