• O Turizmariumu
  • Uslovi korišćenja
  • Kontakt
info@turizmarium.ogledalo.rs
*Turizmarium
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
  • EnglishEnglish
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
*Turizmarium
No Result
View All Result

Srbija na kulturnoj mapi sveta

Nina Kovačević by Nina Kovačević
25 јула, 2019
in Vesti
0
Share on FacebookShare on Twitter

Srbija, kao turistička destinacija, njena kulturna dobra, ali i savremeni umetnički pokreti našla su se nedavno u žiži svetske javnosti.

Naša zemlja je, po prvi put, u konkurenciji za najbolju lokaciju za snimanje reklama u Los Anđelesu. Nominacije za najbolje lokacije za snimanje filmova, TV serija i reklama, a koje dodeljuje svetska asocijacija menadžera lokacija (LMGI – Location Managers Guild International) zvanično su objavljene 19. jula 2019. godine. Srbija se na ovoj listi našla zahvaljujući reklami ,,Organska hrana za sve“, koju je za nemački brend Penny, uradila beogradska produkcijska kuća Emote. Reklama je snimana u samom srcu Beograda i prikazuje kadrove Terazija, Uzun Mirkove ulice, starog železničkog mosta i novobeogradskih blokova. Srbija je tako stala rame uz rame sa Islandom (kampanja brenda Huawei), Turskom (reklame Nacionalne Geografije i South India Bank-a), kao i brendom Nike, čija se reklama našla u konkurenciji i za prestižnu nagradu Emi.

Nedavno je britanski BBC srpsku prestonicu uvrstio među pet najkreativnijih gradova sveta, nazvavši ga centrom savremene umetnosti u Evropi. Beograd je, kako se ističe, prava destinacija za ljubitelje brutalističke arhitekture, ali i mesto gde se galerije sve više fokusiraju na novu umetnost koja se stvara u Srbiji. Najavljena je i izložba Marine Abramović, koja će od septembra do januara biti dostupna u Muzeju savremene umetnosti.

Takođe, italijanski umetnički magazin Juliet je u fokus stavio rad savremenih srpskih umetnika poput Perice Donkova, Nine Todorović, Marije Dragojlović, Srđana Apostolovića, Vladimira i Milice Perić.

Pominjanje Srbije i njene prestonice, u ovakvom kontekstu, od strane svetskih medija i stručnjaka iz oblasti kulture, je od izuzetne važnosti za promociju turističkog i kreativnog imidža zemlje, kao i promenu percepcije Srbije kao turističke destinacije. U istraživanjima, koje je Turistička organizacija Srbije sprovela tokom 2018. Godine, o stavovima i navikama inostranih turista, preko 32% ispitanika navelo je kulturno-istorijsko nasleđe kao motiv za posetu Srbije i Beograda.

Foto: Turizmarium

Tags: Beogradkreativnostkulturna dobraKulturna mapa svetakulturno-istorijsko nasleđenajbolja lokacija za snimanje reklamaOrganska hrana za sveprodukcijska kuća EmoteSrbijaturizamumetnost
Previous Post

Hilton - hotel sa "zelenim ključem"

Next Post

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Nina Kovačević

Nina Kovačević

Related Posts

Zapadni Balkan: Stručnjaci i predstavnici nevladinih organizacija pozivaju na uključivanje novih reka u Emerald mrežu
Održivi razvoj

Zapadni Balkan: Stručnjaci i predstavnici nevladinih organizacija pozivaju na uključivanje novih reka u Emerald mrežu

13 фебруара, 2023
Kina gradi prvog DIGITALNOG BLIZANCA na svetu
Vesti

Kina gradi prvog DIGITALNOG BLIZANCA na svetu

31 јануара, 2023
On je srce luksuznog hotela: Da li znate šta sve možete da očekujete od konsijerža?
Vesti

On je srce luksuznog hotela: Da li znate šta sve možete da očekujete od konsijerža?

16 јануара, 2023
Srećni praznici!
Vesti

Srećni praznici!

23 децембра, 2022
Beogradski aerodrom predstavio svoju mobilnu aplikaciju
Tech

Beogradski aerodrom predstavio svoju mobilnu aplikaciju

23 новембра, 2022
Flydubai širi svoju mrežu na 113 destinacija u 53 zemlje
Vesti

Flydubai širi svoju mrežu na 113 destinacija u 53 zemlje

15 новембра, 2022
Next Post
Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Оставите одговор Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Praktični saveti u vezi sa ishranom tokom odmora

Praktični saveti u vezi sa ishranom tokom odmora

27 јула, 2023
Personalizovane ture: kako turoperatori mogu da prodaju jedinstvena iskustva

Personalizovane ture: kako turoperatori mogu da prodaju jedinstvena iskustva

26 јула, 2023
Internet prevare vam mogu uništiti putovanje! Kaspersky otkriva kako da se zaštitite i uživate u letovanju!

Internet prevare vam mogu uništiti putovanje! Kaspersky otkriva kako da se zaštitite i uživate u letovanju!

14 јула, 2023

Kalendar događaja

Today
Пон
Уто
Сре
Чет
Пет
Суб
Нед
п
у
с
ч
п
с
н
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
*Turizmarium

© 2020

Navigate Site

  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

Follow Us

No Result
View All Result
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

© 2020

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In