U poslednjih nekoliko godina digitalizacija je značajno transformisala turistički sektor revolucionirajući način na koji putujemo i uporedo s tim skoro svaki aspekt poslovanja. Povećana upotreba društvenih medija, big data, veštačka inteligencija i prediktivna analitike pružaju moćne alate za poboljšanje kvaliteta sektora kroz veću preciznost, strateški uvid i bolje povezivanje sa putnikom.
Mada, oni takođe predstavljaju izazov za organizacije koje su prisiljene da se brzo prilagođavaju digitalnom pejzažu koji se stalno menja da bi ostale konkurentne, noseći se, uporedo s tim, sa novim izazovima koje donose sajber bezbednost i zaštita podataka. U tom kontekstu, vlade i nacionalne turističke organizacije igraju ključnu ulogu u obezbeđivanju da zaposleni u turizmu budu dobro opremljeni kako bi u potpunosti shvatili mnoge mogućnosti koje digitalna transformacija može da ponudi za izgradnju naprednijeg i održivijeg sektora.
Upravo to će biti tema“Dijaloga na visokom nivou o digitalnim veštinama u turizmu” koji organizuje Svetska turistička organizacija UN u okviru projekta UNWTO 2019 year: Education, Skills Development and Jobs, a u saradnji sa Googleom i magazinom “Travel Weekly”, koji će okupiti visoke predstavnike iz cele Evrope radi raspravljanja o značaju digitalne edukacije i promocije razmene inicijativa i politika koje doprinose izgradnji digitalnih kapaciteta u turizmu.
Skup je zakazan za 7. mart 2019. godine u Berlinu, na čuvenom ITB Berlinu, vodećem svetskom sajmu putovanja, u hali 7.3a, u 10 h.