Etihad Airways, nacionalna avio-kompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata i Panasonik Avioniks korporacija (Panasonic Avionics Corporation) najavili su partnerstvo radi zajedničkog rada na razvoju i testiranju wellness rešenja namenjenog unapređenju doživljaja putnika.
Kao deo partnerstva, Etihad će biti prva aviokompanija koja će testirati novo wellness rešenje Panasonika, Džet leg savetnik (Jet Lag Adviser), koji je napravljen u saradnji sa kompanijom Detalitiks (Detalytics). Ovo rešenje će biti integrisano u aplikaciju namenjenu putnicima aviokompanije.
Jedan od najvećih izazova sa kojim se putnici suočavaju kada putuju kroz više vremenskih zona je džet leg. Kako bi pomogao putnicima da se bore protiv toga, ovaj Savetnik uzima niz ulaznih podataka od putnika, uključujući hronotip, cirkadijalne ritmove, visinu, težinu, prirodu putovanja i informacije o putovanju, kao što su vreme leta, rute i zone ali i upotrebljava svoj mehanizam veštačke inteligencije kako bi napravio personalizovane džet leg planove sa prilagođenim savetima da im pomogne u smanjenju efekata ovog problema.
Komercijalni direktor Etihad evijejšen grupacije (Etihad Aviation Group) Robin Kamark je tim povodom rekao: „Etihad je posvećen pružanju mogućnosti izbora i vrhunskog iskustva našim gostima, a mi stalno tražimo nove načine da uradimo upravo to. Sa Džet leg savetnikom, sada možemo iskoristiti prednosti veštačke inteligencije da poboljšamo doživljaj putovanja. Ovo će biti prva od mnogih wellness inicijativa koje ćemo testirati zajedno, i zadovoljni smo zbog partnerstva sa Panasonikom kao i zbog mogućnosti koje su pred nama.“
Putnici će dobiti kombinaciju generičkih personalizovanih ‘džet leg rezultata’ i onih zasnovanih na ruti što im sažeto daje koliko ozbiljan džet leg može da bude na toj ruti kao i posebno na njihovom putovanju, dok personalizovani džet leg plan uključuje faze pre leta, sam let i posle leta, i daje raspored različitih preporuka i saveta za određeno vreme u svakoj fazi leta o tome što učiniti da se smanji džet leg, kao što su spavanje, izlaganje svetlu, vežbanje, hidratacija i vrsta hrana za konzumiranje.
Tokom svake faze putovanja, Džet leg savetnik će slati podsetnike sa preporučenim aktivnostima putnicima putem aplikacije. Prateći preporučene savete, Džet leg savetnik će pomoći putnicima da se osećaju snažnije i spremnije za aktivnosti na svom odredištu.
Generalni direktor Panasonik Avioniks korporacije Hideo Nakano je izjavio: „Panasonik neprekidno radi na inovacijama radi digitalne transformacije iskustva putnika, a wellness je sastavni deo toga. Drago nam je što sarađujemo sa Etihad ervejzom na uvođenju tehnologije koja može pomoći njihovim putnicima da smanje džet leg i tako poboljšaju doživljaj putovanja.“
Panasonik takođe dodatno istražuje nove inovativne wellness tehnologije sa Etihadom jer se avio prevoznik sprema za prelazak na novi „Midfild Terminal“ na Međunarodnom Abu Dabi aerodromu, gde će nove tehnološke karakteristike značajno da poboljšaju doživljaj putnika.