Oni koji rade u turizmu znaju koliko je internet značajan pokretač poslovanje danas. Uglavnom zato što se većina stvari i obavlja onlajn, gde korisnici proveravaju destinacije, putničke aktivnosti, cene i prave svoje rezervacije za letove, smeštaj i slično.
Kako navodi Statista, indeksi za sektor putovanja ostvareni onlajn rezervacijama i kupovinama premašili su očekivanja. Globalno gledano, veličina ovog tržišta iznosila je približno 475 milijardi USD u 2022. godini. A predviđa se da će ovaj broj premašiti 521 milijardi USD u 2023. godini i porasti na preko 1 bilion USD do 2030. godine.
Imajući to u vidu, posedovanje alata koji olakšavaju rad turoperatorima kada je u pitanju obim onlajn rezervacija i organizacija istih je od suštinskog značaja.
Od 2021. godine, Google Things to do pomaže putnicima da otkriju nove stvari, saznaju više o njima i lako rezervišu iskustva na destinaciji.
Šta je Google Things to do?
Za one koji tek treba da nauče šta je Google Things to do, kao što smo spomenuli, to je Google funkcija koja, između ostalog, omogućava putnicima da otkriju i rezervišu aktivnosti direktno u rezultatima Google pretrage.
Platforma lako omogućava partnerima koji ispunjavaju uslove da prikažu stavke koje se odnose na aktivnosti putovanja na Google platformama.
Imajte na umu da je Google pretraživač koji korisnici najviše koriste u ovom trenutku i da zauzima više od 95% mobilnog saobraćaja.
Ova funkcija je naslednik Google Reserve-a, koji je omogućio pravljenje rezervacija vezanih za putovanja direktno iz Google pretrage, uključujući Google mape. Sada, Google Things to do omogućava klijentima da se povežu sa drugim relevantnim turističkim uslugama, a sve na osnovu pretraga putnika na Google-u. To znači da se klijenti pozivaju da posete veb lokaciju operatora ili turističke agencije koje prodaju zanimljiva iskustva vezana za istraživanja koja putnici obavljaju.
Obezbeđivanje prostora u Google pretragama je odličan način da se omogući konverzija prodaje za organizatore putovanja i aktivnosti jer turisti uvek traže nove stvari.
A kako funkcioniše Google Things to do?
To je jednostavno! Na primer, ako putnik ide u Pariz i želi da poseti Ajfelov toranj, on će vrlo moguće u Google pretraživač ukucati upit „kako da posetim Ajfelov toranj“. Kao rezultat pretrage, putnik će pronaći neke opšte informacije o turističkom sajtu, kao i nekoliko linkova za rezervaciju karata. Dakle, ako neko traži „kako posetiti Ajfelov toranj“, turoperatori koji nude slične aktivnosti će se pojaviti u rezultatima. Da! Ovo je način da svoje proizvode uvrstite na Google Things bez ikakvih troškova.
Ranije je Google Things to do pružao samo linkove do rezervacija hotela, ali sada se proširio i na druge aktivnosti, kao što su obilasci i kulturne atrakcije. To je odličan način da se vaše preduzeće istakne dok putnici pretražuju rezervacije na Google-u. Ipak, da bi sve funkcionisalo, veoma je važno da operatori imaju softver za rezervaciju koji je integrisan u platformu.
Glavni cilj Google Things-a je da učini život putnika lakšim i još zabavnijim. Oni, na taj način, mogu otkriti nova mesta i iskustva, uporediti cene i izabrati najbolju opciju za svoje potrebe.
Za organizatore putovanja i aktivnosti, prisustvo na Google Things to do može da pruži brojne prednosti, uključujući:
Povećanu vidljivost. Ako budu izlistani na platformi, turoperatori mogu u celini da budu prikazani potencijalnim klijentima koji traže aktivnosti koje mogu da praktikuju na određenoj lokaciji. Sa ovim dolazi i povećanje saobraćaja i rezervacija na vašoj veb lokaciji.
Poboljšano angažovanje kupaca. Google Things to do omogućava turističkim preduzećima da prikažu svoju ponudu, uključujući fotografije, opise i recenzije. Ovo može angažovati potencijalne kupce i pružiti im informacije koje su im potrebne za donošenje informisanih odluka o aktivnostima i obilascima.
Konkurentska prednost. Izdvojite se od konkurencije i povećajte tržišni udeo, što je posebno važno na visoko konkurentnim tržištima na kojima kupci imaju mnogo opcija za izbor.
Pristup vrednim podacima. Google Things to do omogućava operatorima pristup dragocenim podacima o ponašanju i preferencijama klijenata. Ovo pomaže da se optimizuju ponude i marketinške strategije kako bi se bolje zadovoljile potrebe kupaca.
Veće stope konverzije. Turistički akteri mogu povećati svoje stope konverzije pružajući potencijalnim klijentima besprekorno iskustvo rezervacije. Google Things to do omogućava klijentima da lako rezervišu i plaćaju aktivnosti direktno preko platforme. Ipak, morate da koristite kompatibilan sistem za rezervaciju, kao što je, na primer, TrekkSoft, gde operatori mogu da navedu obilaske, aktivnosti i karte za lokalne atrakcije.
Biti na Google Things to do može predstavljati moćan alat za operatore koji žele da povećaju vidljivost, angažuju klijente i razvijaju poslovanje.
Da biste saznali više o Google Thing to do, možete pogledati i snimak sa webinara na kome je detaljnije obrađena ova tematika.
Gabriela Cofre Torres
Izvor: TrekkSoft
Foto: Jessica Lewis, Pexels