• O Turizmariumu
  • Uslovi korišćenja
  • Kontakt
info@turizmarium.ogledalo.rs
Turizmarium
Advertisement
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
  • EnglishEnglish
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
Turizmarium
No Result
View All Result

Polovina Britanaca nema poverenja u održavanje higijene hotelskih soba nakon čuvenog „zaključavanja“

Nina Kovačević by Nina Kovačević
17 јула, 2020
in Analize
0
Share on FacebookShare on Twitter

Popularna istraživačka emisija Inside Edition je nedavno otkrila da nekoliko kultnih njujorških hotela nije čišćeno između smena gostiju uprkos rigoroznim instrukcijama da se tako postupa. Ova vest je navela kompaniju End of Tenancy Cleaning da ispita 1 894 Britanaca o njihovim navikama po pitanju čišćenja, najprljavijim stvarima koje su pronalazili u hotelskim sobama i o tome šta bi oni uradili pre nego što se smeste u hotel.

Britanci su rangirali 10 stvari koje su smatrali „najprljavijim“ u hotelskoj sobi:

  • posteljina 92%
  • čaše i šolje 88%
  • daljinski upravljači 87%
  • prekidači za svetlo 84%
  • telefonski uređaji 71%
  • tapacirane stolice/sofe 63%
  • dekorativni jastuci/ćebad 55%
  • prozori i prozorski sims 45%
  • zavese 22%
  • tepisi 19%

Istraživanje kompanije End of Tenancy Cleaning dalje otkriva da njih 42% čisti hotelsku sobu pre nego što krene da je koristi.

Po dolasku u hotelsku sobu, Britanci tvrde da proveravaju čistoću sledećih pet stvari:

  • posteljina 87%
  • čaše i šolje 72%
  • daljinski upravljači 65%
  • telefonski uređaji 57%
  • prekidači za svetlo 49%

Istraživanje takođe pokazuje i koliko vremena Britanci provode u čišćenju hotelske sobe pre nego što krenu sa njenom upotrebom: 46% njih potroši pola sata, 21% potroši najmanje sat vremena, dok 13% potroši više od jednog sata.

End of Tenancy Cleaning je takođe ispitala da li oni koji čiste svoje hotelske sobe sa sobom nose i vlastiti pribor za čišćenje. Dvadeset devet posto njih je imalo potvrdan odgovor, dok je 13% reklo da pribor traži od hotela.

Istraživanje je pokazalo i koja su to najčešća sredstva koja gosti hotela nose sa sobom:

  • vlažne maramice 58%
  • izbeljivač ili dezinfikator (sanitajzer) 51%
  • mirisni sprej ili sveće 33%
  • vlastitu čašu ili šolju 26%
  • vlastitu posteljinu i peškire 14%

„Čistoća je oduvek važila za najbitniji deo dobre korisničke usluge, zapravo, to je uslov za njihovo zadržavanje, kao i privlačenje novih gostiju u hotel. Kada odete na odmor, vaša hotelska soba i njeni sadržaji postaju drugi dom. I vreme nakon prvog naleta korona virusa se puno ne razlikuje. Sada, više nego ikada ranije, putnici će obraćati pažnju na komentare prethodnih gostiju i pravila hotela kako bi bili sigurni da hotel koji su odabrali zadovoljava najviše standarde čistoće i higijene kako bi se osećali bezbedno prilikom boravka. Ukoliko to ne bude slučaj, posao hotelijera će biti na udaru, jer kada se jednom preispita faktor čistoće, veoma je teško povratiti pređašnji ugled. Sasvim je jasno da Britanci nastoje da ipak prvo pregledaju svoju hotelsku sobu čak i ako veruju da je ona prethodno očišćena po najvišim standardima. Činjenica da je više od polovine njih spremno da to učini samo dodatno ukazuje na značaj temeljno očišćenih soba hotela pre nego što gosti stignu, a na taj način je moguće izbeći i potencijalne žalbe i pitanja koja se odnose na kompenzaciju ukoliko standardi ne budu ispunjeni“, prokomentarisao je Ivan Ivanov, generalni direktor kompanije End of Tenancy Cleaning, koja takođe pruža i usluge čišćenja u vreme pojave korona virusa.

Izvor: https://www.end-of-tenancy-london.co.uk/

Tags: bezbedan boravakBritancičistoćaCOVID-19End of Tenancy Cleaninggosti hotelahigijenaHotelihotelijerihotelska uslugahotelske sobeInside Editionistraživanjelockdownnavikepandemija korona virusa
Previous Post

Voyego – kompanija koju veliki svetski igrači žele u svom timu

Next Post

Kako bezbedno vratiti publiku na stadione, ali i u pozorišta, bioskope i koncertne dvorane

Nina Kovačević

Nina Kovačević

Related Posts

GFI Software i Zebra Systems: Studija slučajaMotor Yacht Lotus
Analize

GFI Software i Zebra Systems: Studija slučaja
Motor Yacht Lotus

26 априла, 2022
Upravljanje rizikom za kompanije koje se bave realizacijom turističkih aktivnosti
Analize

Upravljanje rizikom za kompanije koje se bave realizacijom turističkih aktivnosti

8 фебруара, 2022
Novo Deloitteovo istraživanje ukazuje na sve veću zabrinutost kompanija zbog klimatskih promena i otkriva raskorak između ambicija i uticaja
Analize

Novo Deloitteovo istraživanje ukazuje na sve veću zabrinutost kompanija zbog klimatskih promena i otkriva raskorak između ambicija i uticaja

28 јануара, 2022
Priroda i turizam (1)  – Kako je sve počelo?
Analize

Priroda i turizam (1) – Kako je sve počelo?

27 децембра, 2021
Dekarbonizacija vs. Digitalizacija
Analize

Dekarbonizacija vs. Digitalizacija

14 децембра, 2021
Energetska kriza u Kini još jedan razlog za okretanje alternativnim tržištima
Analize

Energetska kriza u Kini još jedan razlog za okretanje alternativnim tržištima

1 децембра, 2021
Next Post
Kako bezbedno vratiti publiku na stadione, ali i u pozorišta, bioskope i koncertne dvorane

Kako bezbedno vratiti publiku na stadione, ali i u pozorišta, bioskope i koncertne dvorane

Оставите одговор Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Sunčane plaže i toplo more uz vaš Huawei Watch GT 3 Pro pametni sat

Sunčane plaže i toplo more uz vaš Huawei Watch GT 3 Pro pametni sat

29 јуна, 2022
Gedžet koji će vam ulepšati leto – savršen SSD za ljubitelje putovanja

Gedžet koji će vam ulepšati leto – savršen SSD za ljubitelje putovanja

27 јуна, 2022
Dan u prirodi postaje još bolji uz ovaj pametni gedžet

Dan u prirodi postaje još bolji uz ovaj pametni gedžet

24 јуна, 2022

Kalendar događaja

<< мар 2022 >>
пусчпсн
28 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
Turizmarium

© 2020

Navigate Site

  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

Follow Us

No Result
View All Result
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

© 2020

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In