• O Turizmariumu
  • Uslovi korišćenja
  • Kontakt
info@turizmarium.ogledalo.rs
Turizmarium
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
  • EnglishEnglish
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano
No Result
View All Result
Turizmarium
No Result
View All Result

Srbija na kulturnoj mapi sveta

Nina Kovačević by Nina Kovačević
25 јула, 2019
in Vesti
0
Share on FacebookShare on Twitter

Srbija, kao turistička destinacija, njena kulturna dobra, ali i savremeni umetnički pokreti našla su se nedavno u žiži svetske javnosti.

Naša zemlja je, po prvi put, u konkurenciji za najbolju lokaciju za snimanje reklama u Los Anđelesu. Nominacije za najbolje lokacije za snimanje filmova, TV serija i reklama, a koje dodeljuje svetska asocijacija menadžera lokacija (LMGI – Location Managers Guild International) zvanično su objavljene 19. jula 2019. godine. Srbija se na ovoj listi našla zahvaljujući reklami ,,Organska hrana za sve“, koju je za nemački brend Penny, uradila beogradska produkcijska kuća Emote. Reklama je snimana u samom srcu Beograda i prikazuje kadrove Terazija, Uzun Mirkove ulice, starog železničkog mosta i novobeogradskih blokova. Srbija je tako stala rame uz rame sa Islandom (kampanja brenda Huawei), Turskom (reklame Nacionalne Geografije i South India Bank-a), kao i brendom Nike, čija se reklama našla u konkurenciji i za prestižnu nagradu Emi.

Nedavno je britanski BBC srpsku prestonicu uvrstio među pet najkreativnijih gradova sveta, nazvavši ga centrom savremene umetnosti u Evropi. Beograd je, kako se ističe, prava destinacija za ljubitelje brutalističke arhitekture, ali i mesto gde se galerije sve više fokusiraju na novu umetnost koja se stvara u Srbiji. Najavljena je i izložba Marine Abramović, koja će od septembra do januara biti dostupna u Muzeju savremene umetnosti.

Takođe, italijanski umetnički magazin Juliet je u fokus stavio rad savremenih srpskih umetnika poput Perice Donkova, Nine Todorović, Marije Dragojlović, Srđana Apostolovića, Vladimira i Milice Perić.

Pominjanje Srbije i njene prestonice, u ovakvom kontekstu, od strane svetskih medija i stručnjaka iz oblasti kulture, je od izuzetne važnosti za promociju turističkog i kreativnog imidža zemlje, kao i promenu percepcije Srbije kao turističke destinacije. U istraživanjima, koje je Turistička organizacija Srbije sprovela tokom 2018. Godine, o stavovima i navikama inostranih turista, preko 32% ispitanika navelo je kulturno-istorijsko nasleđe kao motiv za posetu Srbije i Beograda.

Foto: Turizmarium

Tags: Beogradkreativnostkulturna dobraKulturna mapa svetakulturno-istorijsko nasleđenajbolja lokacija za snimanje reklamaOrganska hrana za sveprodukcijska kuća EmoteSrbijaturizamumetnost
Previous Post

Hilton - hotel sa "zelenim ključem"

Next Post

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Nina Kovačević

Nina Kovačević

Related Posts

Sunčane plaže i toplo more uz vaš Huawei Watch GT 3 Pro pametni sat
Tech

Sunčane plaže i toplo more uz vaš Huawei Watch GT 3 Pro pametni sat

29 јуна, 2022
Dan u prirodi postaje još bolji uz ovaj pametni gedžet
Tech

Dan u prirodi postaje još bolji uz ovaj pametni gedžet

24 јуна, 2022
U drevnom laodikijskom pozorištu u Turskoj izvedena prva predstava nakon 1690 godina
Vesti

U drevnom laodikijskom pozorištu u Turskoj izvedena prva predstava nakon 1690 godina

7 јуна, 2022
Spremite se za Match Day uz flydubai
Vesti

Spremite se za Match Day uz flydubai

2 јуна, 2022
Street View proslavlja 15. rođendan!
Vesti

Street View proslavlja 15. rođendan!

25 маја, 2022
Svega 10 minuta vašeg trčanja pomoći će u očuvanju okeana
Održivi razvoj

Svega 10 minuta vašeg trčanja pomoći će u očuvanju okeana

16 маја, 2022
Next Post
Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Sportisti sa Daunovim sindromom i cerebralnom paralizom se penju na Kilimandžaro

Оставите одговор Одустани од одговора

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Uz ove mere Evropska unija će nastojati da smanji emisiju štetnih gasova za čak 55 odsto do 2030. godine

Uz ove mere Evropska unija će nastojati da smanji emisiju štetnih gasova za čak 55 odsto do 2030. godine

28 јула, 2022
Hudini i domaći Incode Technologies stupaju u strateško partnerstvo zarad digitalne transformacije ugostiteljskog iskustva

Hudini i domaći Incode Technologies stupaju u strateško partnerstvo zarad digitalne transformacije ugostiteljskog iskustva

21 јула, 2022
Doživite leto kroz milijardu boja

Doživite leto kroz milijardu boja

7 јула, 2022

Kalendar događaja

<< нов 2021 >>
пусчпсн
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
Turizmarium

© 2020

Navigate Site

  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

Follow Us

No Result
View All Result
  • Razgovori o turizmu
  • Komentari i mišljenja
  • Analize
  • Održivi razvoj
  • Reportaže
  • Vesti
  • Tech
  • Događaji
  • Odabrano

© 2020

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In